Obchodní řád

Obchodní řád definuje podmínky pro nákup zboží na internetových stránkách www.incormedica.cz a www.farmakon.cz, a také i podmínky při reklamaci. Řídí se platnou legislativou ČR a rovněž nabízené zboží je v souladu s platnými právními normami. Uvedené ceny jsou konečné, vč.DPH.

 

Objednávka

  1. Objednávku lze provést prostřednictvím internetového obchodu. Při objednávce je nutné vyplnit veškeré požadované údaje o kupujícím.
  2. Údaje uvedené v objednávce slouží pouze pro vyřízení objednávky a nejsou ukládány do žádné databáze (viz část Ochrana osobních údajů).
  3. Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas s naším obchodním řádem a všemi pravidly uvedenými na této stránce.
  4. Prodávající si vyhrazuje právo, odmítnout objednávku kupujícímu, který v minulosti neodebral nebo řádně nezaplatil objednané zboží.

 

Expedice

  1. V nejbližší možném termínu po obdržení objednávky, nejdéle však do 10 pracovních dnů bude zboží expedováno.
  2. V případě, že nebudeme schopni Vámi objednané zboží vyexpedovat do 10 pracovních dnů od obdržení objednávky, nebo v případě platby předem od obdržení platby na účet, budeme Vás neprodleně informovat o předpokládané době expedice.  .
  3. Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty nebo jiným přepravcem a na dobírku, nebylo-li uhrazeno předem. Pokud v době doručení zásilky nebudete na doručovací adrese, obdržíte do schránky poštovní oznámení o uložení zásilky. Zboží je také možné vyzvednout si osobně, po předchozí domluvě, v sídle firmy. Pro expedici mimo ČR  je nutná individuální domluva (viz strana Kontakt).

 

Poštovné a balné

  1. K ceně objednaného zboží je připočteno poštovné.
  2. Balné si neúčtujeme.
  3. Při platbě na účet v rámci ČR účtujeme poštovné ve výši 90,- Kč.
  4. Při odeslání na dobírku je poštovné v rámci ČR 130,- Kč.
  5. Při platbě předem na Slovensko si účtujeme poštovné dle tarifu.Dobírky na Slovensko neposíláme.
  6. Při objednávce nad 600,- Kč , není poštovné účtováno.

 

Platby

  1. Na dobírku - při zaslání na dobírku probíhá platba v okamžiku převzetí zboží kupujícím.
  2. Bankovním převodem - na účet prodávajícího : 78-7777540227/ 0100 Zboží je expedováno ihned po obdržení požadované částky. Údaje nutné pro odeslání jsou číslo účtu, variabilní číslo (číslo objednávky), konstantní symbol (0308) a částka v Kč (cena objednávky). Neobdržíme-li platbu na náš účet do 10 dnů od objednání, bude objednávka automaticky stornována.

 

Kupní smlouva

  1. Řádně vyplněná objednávka je považována za návrh kupní smlouvy.
  2. Kupní smlouva vzniká v okamžiku dodání zboží a jeho převzetí kupujícím.
  3. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele je uskutečněno písemným vypovězením nebo nepřevzetím zásilky.

 

Reklamace

  1. Kupující je povinen zkontrolovat zboží co nejdříve po jeho převzetí. Případné zjištěné vady musí kupující neprodleně písemně oznámit (dopis, e-mail) prodávajícímu. V písemném oznámení musí být uveden druh závady a nárok, který vůči prodávajícímu uplatňuje (tzn. výměna zboží za náhradní, dodání chybějícího zboží, sleva na zboží, odstoupení od smlouvy – vrácení zboží).
  2. Kupující má v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele č.367/2000 v aktuálním znění možnost vrátit objednané zboží bez udání důvodů do 10 dnů. Za navrácené zboží může požadovat peníze a nebo jiné zboží.
  3. Vrácené zboží musí být v originálním obalu, nerozbaleno, nepoužito a nepoškozeno. Vráceny musejí být rovněž všechny dokumenty dodané s reklamovaným zbožím. Zboží kupující zašle prostřednictvím zpět prodávajícímu a to výhradně doporučeně a na své náklady. Prodávající má 14 dní, od fyzického obdržení a překontrolování vráceného zboží, na odeslání náhradního zboží kupujícímu nebo na vrácení peněz na bankovní účet kupujícího.
  4. Reklamace včetně odstranění závady bude vyřízena nejpozději do 30 dní od jejího nahlášení, popřípadě v termínu na kterém se kupující s prodávajícím domluví.

 

Mimosoudní řešení sporů : Dle zákona č. 634/1992 Sb.,o ochraně spotřebitele, v platném znění, informujeme spotřebitele, že v případě, že se nepodaří spor spotřebitele vyřešit s prodávajícím přímo, mají spotřebitelé možnost kromě podání žaloby příslušnému soudu využít také proces pro mimosoudní řešení sporů v rámci České obchodní inspekce /tzv.ADR/. Více na www.adr.coi.cz.